Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Najczęstsze pytania

Jeśli poniższa lista nie wyczerpuje Państwa pytań, prosimy
o kontakt z recepcją pod numerem +48 515 377 320

Recepcja znajduje się przy ul. Rybaki 12/1,61-883 Poznań.

Godziny pracy recepcji
Codziennie: 9:00-21:00

Zameldowanie odbywa się od godziny 14:00. Doba hotelowa trwa do godziny 11:00 następnego dnia. Aby się wymeldować należy zwrócić klucz do recepcji lub w miejscach wskazanych podczas zameldowania.

Wcześniejsze zameldowanie oraz późniejsze wymeldowanie należy uzgodnić poprzez kontakt z recepcja.

Tak, dysponujemy prywatnym parkingiem oddalonym około 150 metrów w linii prostej od obiektu. Skorzystanie z miejsca parkingowego jest możliwe po uprzednim dokonaniu rezerwacji. W celu zaparkowania auta należy w pierwszej kolejności zameldować się w naszej recepcji przy ulicy Rybaki 12/1, podczas procesu zameldowania obsługa przekazuje pilota do samodzielnego otworzenia bramy parkingowej. Opłata parkingowa wynosi 40 zł/auto osobowe lub 60 zł/za vana/busa za dobę hotelową(14:00-11:00).

Obiekt znajduje się w centrum miasta przy ulicy Rybaki 12/1 w odległości około 15 minut pieszo od płyty Starego Rynku i około 15 min pieszo od dworca głównego PKP.

Tak, zapewniamy dodatkowe łóżka.

Łóżeczko dla dziecka to koszt 70 zł/pobyt.

Łóżko dla osoby dorosłej(dostawka) to koszt 150 zł/dzień.

Wszystkie apartamenty zostały wyposażone w łazienki z prysznicem lub z wanną w zależności od wybranej opcji zakwaterowania. W pokojach znajdują się telewizory LED z dostępem do kanałów telewizji satelitarnej. Każdy sypialnia została wyposażona w zasłony zaciemniające, szybki bezprzewodowy internet WiFi, wygodne łóżka i antyalergiczne materace kieszeniowe.

Dane do wykonania przelewu:

Nazwa banku: BNP PARIBAS S.A.

KOD IBAN: PL 34 1750 1019 0000 0000 1180 0254

NAZWA: POMARAŃCZARNIA S.C. Aleksandra i Przemyslaw Jarno

61-858 Poznań

ul. Grobla 1a/1

TYTUŁ: ,,IMIĘ NAZWISKO ORAZ DATA REZERWACJI”

Tak, akceptujemy tylko koty lub psy, opłata wynosi 100 zł/pobyt.

Pościel i ręczniki są zapewnione. Udostępniamy łóżka pościelone i powleczone w czystą hotelową pościel. Wymiana pościeli bez kosztowo możliwa jest co 7 dni.

Zapewniamy całodobowy numer alarmowy do zgłaszania incydentów.

Przedłużenie pobytu i późniejsze wymeldowanie do godziny 13:00 musi być uzgodnione z recepcją. Opcja ta jest możliwa za dodatkową opłatą 60 zł/apartament.

Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz innych wyrobów. Osoby naruszające ten zakaz mogą liczyć się z karami finansowymi.

Kartą Maestro, Visa i Mastercard, american express, dinners club. Gotówką, inną walutą między innymi USD,EUR,CAD,UAH,CHF,DKK,BGN,AUD zgodnie z kursem aktualnym w momencie wymiany w naszym kantorze wymiany walut.

Tak, bagaże można pozostawić bezpłatnie w naszej recepcji zarówno przed zameldowaniem jak i po wymeldowaniu.

Tak, na miejscu jest dostępna usługa wymiany walut w kantorze.

W ofercie posiadamy śniadania. Śniadanie można wybrać podczas procesu zameldowania w naszej recepcji.

Śniadanie jest serwowane codziennie w godzinach 7:00-12:00, w formie bufetu w naszej kawiarni zlokalizowanej w kamienicy.