Najczęstsze pytania

Jeśli poniższa lista nie wyczerpuje Państwa pytań, prosimy
o kontakt z recepcją pod numerem +48 515 377 320

Recepcja znajduje się przy ul. Rybaki 12/1,61-883 Poznań.

Godziny pracy recepcji
Codziennie: 9:00-21:00

Zameldowanie odbywa się od godziny 14:00. Doba hotelowa trwa do godziny 11:00 następnego dnia. Aby się wymeldować należy zwrócić klucz do recepcji lub w miejscach wskazanych podczas zameldowania.

Wcześniejsze zameldowanie oraz późniejsze wymeldowanie należy uzgodnić poprzez kontakt z recepcja.

Tak, dysponujemy prywatnym parkingiem oddalonym około 150 metrów w linii prostej od obiektu. Skorzystanie z miejsca parkingowego jest możliwe po uprzednim dokonaniu rezerwacji. W celu zaparkowania auta należy w pierwszej kolejności zameldować się w naszej recepcji przy ulicy Rybaki 12/1, podczas procesu zameldowania obsługa przekazuje pilota do samodzielnego otworzenia bramy parkingowej. Opłata parkingowa wynosi 40 zł/auto osobowe lub 60 zł/za vana/busa za dobę hotelową(14:00-11:00).

Obiekt znajduje się w centrum miasta przy ulicy Rybaki 12/1 w odległości około 15 minut pieszo od płyty Starego Rynku i około 15 min pieszo od dworca głównego PKP.

Tak, zapewniamy dodatkowe łóżka.

Łóżeczko dla dziecka to koszt 70 zł/pobyt.

Łóżko dla osoby dorosłej(dostawka) to koszt 150 zł/dzień.

Wszystkie apartamenty zostały wyposażone w łazienki z prysznicem lub z wanną w zależności od wybranej opcji zakwaterowania. W pokojach znajdują się telewizory LED z dostępem do kanałów telewizji satelitarnej. Każdy sypialnia została wyposażona w zasłony zaciemniające, szybki bezprzewodowy internet WiFi, wygodne łóżka i antyalergiczne materace kieszeniowe.

Dane do wykonania przelewu:

Nazwa banku: BNP PARIBAS S.A.

KOD IBAN: PL 34 1750 1019 0000 0000 1180 0254

NAZWA: POMARAŃCZARNIA S.C. Aleksandra i Przemyslaw Jarno

61-858 Poznań

ul. Grobla 1a/1

TYTUŁ: ,,IMIĘ NAZWISKO ORAZ DATA REZERWACJI”

Tak, akceptujemy tylko koty lub psy, opłata wynosi 100 zł/pobyt.

Pościel i ręczniki są zapewnione. Udostępniamy łóżka pościelone i powleczone w czystą hotelową pościel. Wymiana pościeli bez kosztowo możliwa jest co 7 dni.

Zapewniamy całodobowy numer alarmowy do zgłaszania incydentów.

Przedłużenie pobytu i późniejsze wymeldowanie do godziny 13:00 musi być uzgodnione z recepcją. Opcja ta jest możliwa za dodatkową opłatą 60 zł/apartament.

Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz innych wyrobów. Osoby naruszające ten zakaz mogą liczyć się z karami finansowymi.

Kartą Maestro, Visa i Mastercard, american express, dinners club. Gotówką, inną walutą między innymi USD,EUR,CAD,UAH,CHF,DKK,BGN,AUD zgodnie z kursem aktualnym w momencie wymiany w naszym kantorze wymiany walut.

Tak, bagaże można pozostawić bezpłatnie w naszej recepcji zarówno przed zameldowaniem jak i po wymeldowaniu.

Tak, na miejscu jest dostępna usługa wymiany walut w kantorze.

W ofercie posiadamy śniadania. Śniadanie można wybrać podczas procesu zameldowania w naszej recepcji.

Śniadanie jest serwowane codziennie w godzinach 7:00-12:00, w formie bufetu w naszej kawiarni zlokalizowanej w kamienicy.